דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שליטה על הגורל... 

מאת    [ 26/04/2009 ]

מילים במאמר: 1585   [ נצפה 2595 פעמים ]

שליטה על הגורל

אלהים ברא את האדם משוגע, וכל שאיפת חייו של האדם לדעת מה הוא עושה...על כך טען איינשטיין: "אני רוצה לדעת את מחשבותיו של אלהים...כל השאר הם פרטים". בצורה הזו כל אדם ואדם יצר לו את האלהים שלו והתחיל לעבוד את האלהים שלו...תוצאות העבודה של עבודת האלהים יצרה לעצמה מודעות שהיא מוטבעת, שנקראת: "הטבע" בתוך גופנו...אותם  מודאויות המוטבעות בתוך גופנו שאנחנו ייצרנו אותם הם דורשות מזון כדי להתקיים... אנחנו מספקים להם את המזון מאותו אלהים שאנחנו ייצרנו אותו...עד שהגענו לנקודה שהאלהים שלנו לא יכול לספק את המזון ל-מודאויות שמוטבעות בגופנו והתחלנו לחפש לנו אלהים אחרים שנאמר: "ולא יהיה לך אלהים אחרים מעל פניי"...כך כל אדם ואדם עזב את אלוהיו ומחפש לו אלהים אחרים וכך היקום קיבל מודעות של "עובדי אלילים". מודאויות המוטבעות בתוך גופנו הם נקראות "גורל" שעל כן נאמר: "הטבע (86) = אלהים (86)"...כך שכדי לשלוט על הגורל אנחנו צריכים קודם להוציא את הגורל שהכניסנו לתוך גופנו ולהכניס גורל אחר והדבר הזה הוא בלתי אפשרי...על כן כדי להפוך אותו לאפשרי אנחנו צריכים לדעת בדעת מדוע עשינו את מה שעשינו כך שלאחר שאנחנו יודעים אנחנו כבר שולטים על הגורל...

ויברא אלהים את-האדם בצלמו...

וייצר יהוה אלהים את-האדם...

עד היום הזה לא יודע האדם כיצד נברא וכיצד נוצר וישנם אלפי מאוד גרסאות שלבסוף אף גרסה לא עומדת במבחן המציאות... ועל כן כל אדם ואדם בוחר לו את הדרך הנוחה לו כדי לשרוד...הדרך שבחר לו האדם היא נקראת: "גורל" שהוא לקח את זה מאדם אחר (כוח המדמה) שלקח את זה מאדם אחר, דהיינו, הגורל שלנו תלוי בגורל אחר שנלקח מגורל אחר שאף גורל לא עומד במבחן המציאות...

דוגמא

ישנם שני מרכזי קבלה ששניהם מצהרים שיש להם מיליוני תלמידים...דהיינו, התלמידים מתחלים לשנות את הגורל שלהם שהיה לפני שבאו ללמוד במרכזי הקבלה ומקבלים גורל אחר שהוא הגורל של ראש המרכז שראש המרכז לקח את הגורל שלו לפי הצהרתם: "מרבי יהודה אשלג"...מיכאל לייטמן ושרגא ברג יש להם גורל משלהם שהם רוצים שגורלם יעבור לכל התלמידים שהם מלמדים...כאשר אנחנו באים לבדוק את גורלם אנחנו מוצאים שהגורל של שניהם אותו גורל – חולים. כאשר נשאלים מדוע הם חולים?...טענתם: גם רבי יהודה אשלג היה חולה...למצב הזה קוראים בשפה המודרנית: "תורשתי", דהיינו, שלושה הגורלות, התלמידים, המורה ומורה של המורה חולים...שעל כן אי אפשר לקרוא לזה מרכז הקבלה או קבלה לעם...אלא – "בית חולים". ומפה אנחנו רואים שאכן הם הולכים בדרך שהמדע הולך שעל כן הם טוענים: "קבלה זה מדע"...והמדע בגורל שהוא הולך אין לו מספיק כסף כדי להחזיק את "בתי החולים" שהוא יצר אותם. כך שאם אנחנו מוספים מוטות סביב כדור הארץ ומנחים תקרה מעל המוטות אנחנו מקבלים גורל אחד משותף לכל באי הכדור הארץ שרשום על התקרה והוא: "בית חולים לחולי נפש". שנאמר: "ויהי האדם לנפש חיה"...

כיצד משנים גורל (דרך) ושולטים על הגורל?

וייצר יהוה אלהים את-האדם...

אלהים = אלה – ים.

אלה = ששה סדרי משנה, ש"ס, פיזיקה, מתמטיקה...שהם מסומנים בששה נקודות שהם: חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד ויסוד...שהם נקראים ו"ק...דהיינו, ששה קצוות שהם: עני, עשיר, טיפש, חכם, רשע וצדיק.

אלה = 36 = 3 + 6 = 9.

אדם = 45 = 4+ 5  = 9 .

6 שהם נמצאים באלה הם כנגד ו"ק (ששה קצוות), 3 שנמצאים באלה הם כנגד 3 אותיות נחש...ששורש נחש הוא: "צפע".

5 שנמצאים באדם כנגד: חמישה חומשי תורה שנקראים "ים" של אלה שהם נותנים את "אלהים"...4 שנמצאים באדם הם כנגד 4 אותיות  שקודמים את אלהים שהם: יהוה.

מתוך אלה ואדם יוצאים אדים שנקראים "את" שהיא השכינה שהם 22 האותיות הקטנות של אל"ף בי"ת...שהיא נקראת רוח...

מפה אנחנו מקבלים את מודעות עולם הזה שנקרא הטבע = אלהים ...שעל כל זה שולט מודעות עולם הבא שנקרא: "יהוה"...ואז אנחנו רואים את זה במשפט:

" וייצר יהוה אלהים את-האדם"...שאפשר לרשום אותו כך:

"וייצר יהוה "אדם ים את-האדם"...כך שניקח מתוך המשפט את מודעות עולם הזה אנחנו נראה את הגורל וכיצד משנים אותו...

"אדם ים את-האדם" –

אדם שהם נקראים אלה שהם נקראים ראשי העם וחכמי הדור...הם ממלאים את הים...ים נקרא: "תורה"...והם מתוך הלימוד שלהם הים מתמלא והוא מוציא את האדים...שאדים נקראים: "כוונה"...

האדם שהם נקראים פשוטי העם לוקחים את האדים ומתחלים להטביע אותם בתוך גופם...כך פשוטי העם מתחילים לקבל את המודעות של אדם (אלה) מתוך תורתו "ים"...שהיא מסומנת באות ה' (5) שהיא הצמצום של "ים = 50"...ואז אנחנו מקבלים את הרובוט שנקרא – האדם...שהוא מתחיל להידמות ל- אדם שנקרא אלה. לדבר הזה קוראים בשפה המודרנית: "שיבוט" או לחילופין "צייד הגולגולות"...שנאמר:

"חכמים היזהרו בדברכם פן תחויבו בגלות ותלמידכם ישתו מהמים המרים וימותו"...

אדם שנקרא אלה שנקרא חכמים הוא ממלא את הים...הוא ממלא את הים (תורה) ברצון לקבל לעצמו בלבד, דהיינו, הוא משתמש בתכונת הנחש שנמצאת בו כך שהמים נהיים מרים...כשם שטועמים את טעם הסם והוא מר, שנאמר: "מרור זה שאנו אוכלים על שום מה?...על שום שאדם שנקרא אלה שנקרא חכמים מיררו את הים שממנו נתנו לנו לשתות וכך הפכו את פשוטי העם - לנרקומנים.

אדם שנקרא אלה שנקרא חכמים...מדוע הם נקראים חכמים?...חכמים הם אותיות: "חכם ים"...חכם שאם ניקח את האות כ' שהיא  20 שהיא שתי אותיות י' כך חכם נהפך להיות חיים כך שכאשר הוא מדבר וממלא את ים "חכמים"...הוא  מעלה לפשוטי העם את הרצון לחיות שנאמר: "אנחנו מלמדים אתכם את דרך החיים"...וכך עם שתי האותיות י'...הם יצרו את המילה הראשונה של המשפט: "וייצר"...וכך נוצרו הכתות שנמצאים בעולם הזה שהם נקראים: "70 אומות עולם"...

"וייצר יהוה "אדם ים את-האדם"...

יהוה, שהוא נקרא עולם הבא, שהוא נותן לאדם שנקרא אלה שנקרא חכמים  את מה שהם ממלאים את הים שפשוטי העם שותים ממנו...כך יהוה יש לו שני תכונות: אחת מן הטומאה ואחת מן הקדושה...שנאמר: "ולא קם נביא עוד כמשה בישראל"...בישראל לא בשאר העמים כן...וזאת מודעות בלעם ומשה...כך שאם אתם רוצים לראות מה ההבדל בן בלעם ומשה אתם יכולים לראות שבלעם שכב עם אתונו, דהיינו, הוא חי במודעות של: "הרצון לקבל לעצמו בלבד"...שעל כן נמר: "האמא רוצה את הילדים בשביל עצמה בשביל הילדים שימותו"...ואת זה אנחנו רואים אצל בלעם שנקרא פרעה שנקרא אדם שנקרא אלה שנקרא חכמים - שהם דוחים משיח.

"אדם ים את-האדם"...זאת נקראת מודעות עולם הזה שהיא מסומנת בשתי אותיות: ו"ה...כך שברגע שהם בפירוד הם יונקים את המודעות מהצד האחר שנקרא סטרא אחרא שהיא בלעם – מהטומאה. ואז כולם טוענים את הטענה שהיא כביכול מגינה עליהם: "70 פנים לתורה", דהיינו, 70 דרכים בתורה שהם 70 גורלות, שהם אינסוף גורלות כשם שיש אינסוף מחלות...אבל דבר אחד הם לא יודעים שהם ינקו את מה שהם אומרים ממודעות "יהוה". שנאמר: "יהוה אחד ושמו אחד"...כך שמפה יוצא שהם אומרים את מה שהם אומרים ממודעות בלעם ואומרים לנו שאסור לאכול חזיר...המשפט אומר: "נאה דורש – נאה מקיים"...כך שהמילת חזיר הם אותיות: "זר חי"...והם לא חיים (חכם) והם טוענים שהם לא זר לחי שנאמר: "וכל בעל מום וכל זר לא יקרב למקדשי"...כך שהם מתקרבים למקדשי, שמקדשי זה חיים...והם נהיים חזירים ואומרים לנו אסור לאכול חזיר...

"אדם ים את-האדם"...ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכל באי העולם ללא הבדל דת גזע ולאום כיצד הופכים את מודעות עולם הזה ו"ה מפירוד לאיחוד בסוד המשפט: "הסנה בוער ואינו אוכל"...כך שלאחר שאנחנו יודעים בדעת את סוד המשפט: עולם הזה נמצא בהגדרת: "נמצא ולא נמצא" שנאמר: "נמצא ואין עת אל מציאותו". דהיינו, העולם הזה נמצא כדי לידע אותנו מדוע אנחנו נמצאים, כך שברגע שאנחנו יודעים מדוע אנחנו נמצאים נאמר על העולם הזה: "הוא קשור אלינו שייך לנו אבל זה לא אני"...ואז אנחנו עוברים בסוד המשפט: "ומשה עלה עם גופו השמימה"...ואנחנו נמצאים בהתחלת המשפט: "וייצר יהוה"...במודעות הזו אנחנו רואים שהעולם הזה ו"ה נמצא עם עולם הבא י"ה...ובסוד המשפט: "ויגרש את-האדם, וישכן מקדם לגן-עדן את-הכרבים ואת להט חרב המתהפכת לשמור את-דרך עץ החיים"...כך שהאדם שהוא היה במודעות ו"ה חזר לעץ החיים שהיא מודעות י"ה... ואנחנו לומדים להתגבר על החרב המתהפכת שמוסברת בספרי: "מלחמת הרוח בחומר"...ואז אנחנו מחברים את י"ה עם ו"ה באיחוד שלם יהוה שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד"...וזאת הדרך שכל אדם ואדם חייב לעבור כדי לשנות את הדרך (גורל) שהוא נמצא בה וכל הזמן הוא מחפש ברכות ופתיחת המזל...לדרך של האחד שנקרא ישראל שהם אותיות: "לי ראש" שעל כן נאמר: "אין מזל לישראל"...ולשאלה: "מה יש לישראל"?...התשובה היא: אין...שזאת היא בריאה של יש מאין שנקראת:"דרגת בורא"...תחיית המתים...בילע המוות לנצח...חיי נצח...שנאמר: "מה טובו אוהליך יעקב משכונותיך ישראל".

"כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו"

                       

 

      

         

       

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר -WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים - 0544-898547 03-9322192
"אנחנו יכולים להגיע לאחד רק כאשר אנחנו לא צריכים את אף אחד" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב